bisu mata aku

pejam mata tika tidur ku,
tangis ku.. angan ku
kejadian yang indah tidak pernah
terukir di mata kasar

aku jatuh dalam keanehan
aku tekad dalam ikatan yang tidak mahu lepaskan
aku menghidupkan dalam khayalan

by : artxcore

-------------------------------------------------------------
Cinta yang sebenarnya..
Adalah ketika kamu menitikkan air mata dan Masih peduli terhadapnya,
Adalah ketika dia tidak memperdulikanmu dan kamu masih menunggunya dengan setia,
Adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu masih bisa tersenyum dan berkata
aku turut berbahagia untukmu

7 comments:

::i'm a dreamer:: said...

nice poem dude..

kagum kejap dengan talent ko..

err...

keep on writting dude!

'aku seperti rembesan melodi tanpa lirikal'

Zahra Ashiqin said...

wow...setiap bait kata2 tersebut penuh makna.Cinta satu anugerah yg indah dari Allah S.W.T

pemusnah makna said...

makacih :)

Anonymous said...

pinjam kata2nya. Dont worry, saya akan tulis saya ambil kata2 ini dari mana. Indah sekali..... walaupun tajuk blog kamu menggerunkan aku.

pemusnah makna said...

ok but who are you? sila perkenalkan diri bisa?

Anonymous said...

tak perlu perkenalkan diri. Aku cuma membawa cinta hitam. Binasa siapa aja yang berjumpa aku.

Anonymous said...

rasa yang sama untuk bekas kekasih saya ;)