padam kan aku

pagi, sedingin itu hati ku meremuk telanjang
memberitahu angin ini khabar untuk kau
ketahuilah
sedalam rasa itu
aku belom lahir untuk bercakap

ini pesta salah ritma nya
telan aku dosa - dosa yg hina
tarian yang di persembahkan di kalangan yang mati
mati akal - mati jiwa
maka aku teruskan pembunuhan
hingga tangan ini di rantai
oleh luka dan penat
yang hanya mahu ghairahnya

aku memperkosa keimanan
aku memperkosa ketuhanan
aku memperkosa kepercayaan
aku memperkosa kehidupan

lalu..

aku mabuk tuak kesialan
aku mabuk penipuan
aku mabuk pembunuhan
aku mabuk dan terus mabuk

apakah kematian suatu ketenangan?

by : artxcore

1 comment:

farahfatihah said...

"apakah kematian suatu ketenangan?"

kematian bukanlah ketenagan pd kita tp pada manusia yg sememngnya benci,meluat pd diri kita,yg sememangnya mahu kita mati!!!..itulah ketengan bg mereka...!!!!